Doprava
Zboží skladem odesíláme do 24 h
Vaši objednávku na zboží skladem odešleme do 24 hodin. Radost z plenkového dortíku si tak uděláte během 1-2 pracovních dní.
Průběžně s vámi komunikujeme
Objednávku vám obratem potvrdíme emailem. Když nastane jakákoliv změna nebo je objednávka zapeklitější, hned vám zavoláme, abychom se domluvili. V den odeslání zboží od nás opět dostanete email, že zásilka je právě na cestě k vám.
ZPŮSOBY DOPRAVY A PLATBY
- doprava PPL Kurýr 90 Kč
- PPL Parcel Shop - odběrné místo 70 Kč
- dobírka hotově/kartou 40 Kč
- platba kartou předem 0 Kč
JAK PPL FUNGUJE
PPL vám doručí zásilku nejpozději následující pracovní den po jejím převzetí od nás.
Před převzetím: V den doručení vás řidič kontaktuje, abyste si domluvili podrobnosti předání. Oznámí vám přibližný čas doručení, příp. výši dobírky. Zásilku vám standardně doručí mezi 8–18 h v pracovní dny. Čas si můžete s řidičem upřesnit. Pokud vás řidič nezastihne, dostanete oznámení a balík se vám pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.
Při převzetí: Převzetí zásilky potvrďte řidiči podpisem do přenosného skenovacího zařízení nebo podpisem na rozvozovou soupisku. V soupisce řidič uvede přesný čas doručení a jméno příjemce hůlkovým písmem.
Poškozená zásilka při převzetí: Pokud v okamžiku převzetí zboží zjistíte mechanické poškození obalu zásilky, zkontrolujte stav zboží. V případě jeho poškození trvejte na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti řidiče.
V žádném případě nepodepisujte předávací protokol bez překontrolování, zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Máte právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu.
Poškozená zásilka po převzetí: Pokud po převzetí a rozbalení zásilky zjistíte poškození obsahu zásilky, kontaktujte nejpozději do 2 dní zákaznický servis PPL (tel.: ČR - 225 331 500 ).
Komunikace s přepravcem: Pro komunikaci s PPL používejte číslo své zásilky – zde můžete sledovat stav zásilky.
Platba kartou: Přepravce PPL umožňuje platbu kartou při předání zboží.