Zásilky obdržíte do 2 pracovních dnů

Doprava

 

Zboží skladem odesíláme do 24 h

Vaši objednávku na zboží skladem odešleme do 24 hodin. Radost z plenkového dortíku si tak uděláte během 1-2 pracovních dní.

Průběžně s vámi komunikujeme

Objednávku vám obratem potvrdíme emailem. Když nastane jakákoliv změna nebo je objednávka zapeklitější, hned vám zavoláme, abychom se domluvili. V den odeslání zboží od nás opět dostanete email, že zásilka je právě na cestě k vám. 

ZPŮSOBY DOPRAVY A PLATBY 

  • doprava PPL Kurýr                                           90 Kč  
  • PPL Parcel Shop - odběrné místo          70 Kč

  • dobírka hotově/kartou                                40 Kč
  • platba kartou předem                                     0 Kč

JAK PPL FUNGUJE

PPL vám doručí zásilku nejpozději následující pracovní den po jejím převzetí od nás. 

Před převzetím: V den doručení vás řidič kontaktuje, abyste si domluvili podrobnosti předání. Oznámí vám přibližný čas doručení, příp. výši dobírky. Zásilku vám standardně doručí mezi 8–18 h v pracovní dny. Čas si můžete s řidičem upřesnit. Pokud vás řidič nezastihne, dostanete oznámení a balík se vám pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.
Při převzetí: Převzetí zásilky potvrďte řidiči podpisem do přenosného skenovacího zařízení nebo podpisem na rozvozovou soupisku. V soupisce řidič uvede přesný čas doručení a jméno příjemce hůlkovým písmem.

Poškozená zásilka při převzetí: Pokud v okamžiku převzetí zboží zjistíte mechanické poškození obalu zásilky, zkontrolujte stav zboží. V případě jeho poškození trvejte na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti řidiče.

V žádném případě nepodepisujte předávací protokol bez překontrolování, zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Máte právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu.

Poškozená zásilka po převzetí: Pokud po převzetí a rozbalení zásilky zjistíte poškození obsahu zásilky, kontaktujte nejpozději do 2 dní zákaznický servis PPL (tel.: ČR - 225 331 500 ). 

Komunikace s přepravcem: Pro komunikaci s PPL používejte číslo své zásilky – zde můžete sledovat stav zásilky.

Platba kartou: Přepravce PPL umožňuje platbu kartou při předání zboží.
 

 

Zpět do obchodu