Zásilky obdržíte do 2 pracovních dnů - možný osobní odběr v Praze - Anděl - ihned

Doprava

 

Zboží skladem odesíláme do 24 h

Vaši objednávku na zboží skladem odešleme do 24 hodin. Radost z plenkového dortíku si tak uděláte během 1-2 pracovních dní.

Průběžně s vámi komunikujeme

Objednávku vám obratem potvrdíme emailem. Když nastane jakákoliv změna nebo je objednávka zapeklitější, hned vám zavoláme, abychom se domluvili. V den odeslání zboží od nás opět dostanete email, že zásilka je právě na cestě k vám. V případě doručení přes DPD vám řidič pošle SMS s návrhem času převzetí.

ZPŮSOBY DOPRAVY A PLATBY

  • doprava DPD Kurýr              90 Kč              

  • dobírka hotově/kartou          40 Kč
  • platba kartou předem             0 Kč

JAK DPD FUNGUJE

DPD vám doručí zásilku nejpozději následující pracovní den po jejím převzetí od nás. 

Před převzetím: V den doručení vás řidič kontaktuje, abyste si domluvili podrobnosti předání. Oznámí vám přibližný čas doručení, příp. výši dobírky. Zásilku vám standardně doručí mezi 8–18 h v pracovní dny. Čas si můžete s řidičem upřesnit. Pokud vás řidič nezastihne, dostanete oznámení a balík se vám pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.
Při převzetí: Převzetí zásilky potvrďte řidiči podpisem do přenosného skenovacího zařízení nebo podpisem na rozvozovou soupisku. V soupisce řidič uvede přesný čas doručení a jméno příjemce hůlkovým písmem.

Poškozená zásilka při převzetí: Pokud v okamžiku převzetí zboží zjistíte mechanické poškození obalu zásilky, zkontrolujte stav zboží. V případě jeho poškození trvejte na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti řidiče.

V žádném případě nepodepisujte předávací protokol bez překontrolování, zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Máte právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu.

Poškozená zásilka po převzetí: Pokud po převzetí a rozbalení zásilky zjistíte poškození obsahu zásilky, kontaktujte nejpozději do 2 dní zákaznický servis DPD (tel.: ČR - 841 700 700, SR - 841 700 700). Přepravní společnost k vám vyšle svého pracovníka, který o poškození vyhotoví zápis.

Komunikace s přepravcem: Pro komunikaci s DPD používejte 14-ti místné číslo své zásilky – zde můžete sledovat stav zásilky.

Platba kartou: Přepravce DPD umožňuje platbu kartou při předání zboží.